keskiviikko 30. toukokuuta 2007

Sairaana

Punnerrusprojektini ja kuntoiluni ovat jäissä olleet nyt maanantaista lähtien. Maanantaina ihan tarkoituksella, intervalliharjoituksen jälkeisen päivän tulisi aina olla täydellinen lepopäivä, eilisestä lähtien sitten flunssan takia. Olen kyllä viime viikosta lähtien uumoillut flunssan alkamista, eikä yllättänyt, kun tiistaiaamuna heräsi kurkku kuivana ja kipeänä, nenä tukossa ja ääni kadonneena. Nyt kurkkukipu on poissa, mutta tilalla on yskä. Asiaa ei ole auttanut seitsemän tunnin työpäivät +30 asteen sisälämpötilassa uunien ja lämpöhauteiden keskellä. Ei ole kuumetta, joten en viitsi mennä lääkärille. (Asia, josta kaksi lääkäriä ovat minua moittineet, mutta minkäs tälle velvollisuudentunteelle mahtaa...)

Pääsykokeisiinkin on hankala lukea, kun pää meinaa räjähtää pikkutekstin tihrustamisesta.

Ketuttaa tälläinen nyhväys.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla meni viikko toipua niistä 20 punnerruksesta, jotka väänsin pääsykokeissa. Sen jälkeen en ole tehnyt niitä YHTÄÄN ja ahdistaa. Myös lenkkeily on jäänyt penikoiden takia ja se vasta ahdistaakin. Tarvitsen selkeästi jonkun piiskaamaan mua. ARGH!

ansku kirjoitti...

Mä olen edelleen sairaana, viime yönä meni tunti siihen, kun vain yskin. Loppujen lopuksi vetäsin yskänlääkkeestä kaikki loput ja pinosin kolmesta tyynystä kasan niin, että nukuin melkein istualteen. Ahistaa tää homma. Intervalliharjoitukset, pk-lenkit, punnerrukset, lihaskunto jne jne kaikki junnaavat paikoillaa, eikä siihen TODELLAKAAN olisi varaa! Tätä menoa mun kuntotestien tulos on säälittävä ja mahdollisuudet etenemiseen huononevat pykälän...

Anonyymi kirjoitti...

Älä murehdi. Olen kuullut, ettei niillä kuntotesteillä loppujen lopuksi ole niin kovin suurta merkitystä AUK/RUK - valintoja tehtäessä ja siellä intissähän se kunto sitten kasvaa. :) Itse olen treenaillut viime aikoina lähinnä silten, että olisin heinäkuussa sellaisessa kunnossa, etten ihan ensimmäisiin päiviin hajoaisi. Ei sinne mentäessä mikään teräsmimmi tarvitse olla, tosin eihän siitä tietenkään haittaakaan ole. Näin ainakin mua on lohduteltu. :)